ח"כ ואטורי: "לתת את הרצועה לרשות – זה אוסלו 2"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ואטורי: "לתת את הרצועה לרשות – זה אוסלו 2"

    ההצעות השונות על השליטה ברצועת עזה בתום המלחמה: ח"כ ניסים ואטורי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "צריך לאפשר לכל עזתי שרוצה – לצאת לחו"ל. לא יהיה יותר שלטון חמאס וגם לא הרש"פ. כל מי שרואה את הרשות כמשהו לגיטימי – זה לא המצב". לדבריו: "כמובן שאני מעודד טרנספר, הילדים של היום הם המחבלים של מחר. אין בליבי שום צער מכל ההרס ברצועה"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    13:21
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on יעל שבח: "גם לאלמנה וותיקה יש עוד דרך ארוכה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניסים וואטורי ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "אנחנו צריכים ללמוד ממה שקרה בדרום ולא להיות שאננים בצפון. אני לא מאמין לנאסרללה בכלל ואין מה לסמוך עליהם, אסור להשאיר גורם טרור מאיים על הגדרות שלנו"

    על המצב ברצועה לאחר המלחמה: "צריך לאפשר לכל עזתי שרוצה – לצאת לחו"ל. לא יהיה יותר שלטון חמאס וגם לא הרש"פ. כל מי שרואה את הרשות כמשהו לגיטימי – זה לא המצב". ואטורי הוסיף: "אנחנו במלחמה גם ביהודה ושומרון. לאחר המלחמה יהיה רשות מונציפלית בעזה בלי נשקים ארוכים. להכניס לשם את הרשות זה אוסלו 2 ואנחנו לא ניתן לזה יד. כמובן שאני מעודד טרנספר, הילדים של היום הם המחבלים של מחר. אין בליבי שום צער מכל ההרס ברצועה".

    לדבריו: "צריך לדבר איתם ערבית. לחנוק אותם עד שיצאו. עד שלא ישחררו את החטופים לא ניתן להפסקת אש הומניטרית". על ההפגנות נגד הממשלה אמר ואטורי: "זה פוגע בנו. אם החמאס משדר ומהלל את זה – זה משרת אותם. המפגינים לא מבינים את זה. המחבלים הארורים טענו בחקירתם שההפגנות חיזקו אותם".

    האזינו



    0 תגובות